Autor Tema: Xarxa lliure (guifi.net)  (Llegit 9725 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Jove_Bns

• Sense la L, però inexpert encara
  • **
  • Missatges: 20
  • Gènere: Masculí
Re: Xarxa lliure (Internet gratis)
« Respondre #10 el: 24 de Juny de 2010, 19:18:25 »
Pues si una gran noticia fe falta internet per al poble :D

Desconnectat Víctor

• www.soldepico.com
  • Membre del PIB
  • Missatges: 264
  • Membre del P.I.B.
    • Apartament Rural Sol de Pico
« Respondre #11 el: 04 de Octubre de 2010, 12:30:25 »
Torno a reobrir este tema per que a Benafigos, en teoría, ja ha arribat guifi.net...

Ni ha instalat a la casa cultura de Benafigos un SuperNode que done cobertura a Vistabella, i de Vistabella han enllaçat amb Culla. També ni ha instalat un Node en el Ajuntament de Benafigos.
En la web de http://guifi.net/benafigos es pot vore que tant el SuperNode com el Node estan operatius, per tant si estigueren donats d'alta a algun Proxy de la xarxa guifi podrien tindre internet al ajuntament i a qualsevol node nou que es donara d'alta a un radi de dos kilometros del SuperNode (crec que també te que tindre visió directa amb l'antena).
Hem preguntat a l'ajuntament i ens han dit que ells segueixen en la conexió de internet de Telefónica (crec que amb corbertura GPRS o modem, es a dir, internet a pas de pusa). En el ajuntament tampoc mos a sabut dir qui s'encarregue de gestionar les dos instalacions que han fet a Benafigos.

M'agradaria ficarme en contacte amb Pepe Escrig (d'Atzeneta) o que ens informara a aquests foro, perque es el xic que més voluntat va ficar per a instalar la xarxa a Benafigos i Vistabella, i perque pareix que es el que millor informat està d'aquests tema en Atzeneta i segurament Vistabella i Benafigos.
(El meu mail asolas28@hotmail.com)
Muchos buscan la felicidad como otros buscan su sombrero, lo llevan puesto y no se dan cuenta...

Desconnectat milhomens

• Membre del PIB
  • Missatges: 540
  • Membre del P.I.B. i en contra del Pla Eolic
« Respondre #12 el: 04 de Novembre de 2010, 13:56:56 »
Segons vaig anar a preguntar als Administratius del poble fa unes 2 setmanes i la resposta va ser:

No sabem res al respecte.

Cuan tots sabem que es va donar permís l'estiu passat desde l'ajuntament per a que s'instalara una antena damunt de la casa gran i van estar 2 tecnics al poble fen l'instal.lació durant 2 dies.

Però clar, això, segurament no els interesa molt, tant a l'ajuntament, com al secretari com als administratius. Es molt més important, anar d'esmorzar dia si i dia també durant 1 o si va be 2 hores a Atzeneta com el Divendres passat. Això si que es important.

QUINA VERGONYA MÉS GRAN.... SECRETARI I ADMINISTRATIUS.... DIMISSIÓ JA!!!!!

PD.: SECRETARI: MARIO NEBOT
ADMINISTRATIU: PEDRO ARRUFAT

Salut i força

SOLIDARI AMB IRAK, PALESTINA I AFGANISTAN -- PAREM L'OCUPACIÓ!!! -- CUBA LLIURE!!!

Desconnectat Víctor

• www.soldepico.com
  • Membre del PIB
  • Membre del P.I.B.
« Respondre #13 el: 30 de Desembre de 2010, 11:01:07 »
Ja fa un parell de mesos que vam obrir el tema de la xarxa lliure a Benafigos, i despres de fer varies proves i gracies als consells dels xics encarregats d'aquesta xarxa en la nostra zona, podem dir que la cosa està prou avançada.

Com vaig escriure en el ultim comentari, ni ha instalat a la casa cultura de Benafigos un SuperNode que done cobertura a Vistabella i agafe la senyal d'Atzeneta. També ni ha instalat un Node en el Ajuntament de Benafigos que està operatiu, i que ja utilitzen a l'ajuntament per a tindre internet. També han instalat una antena a la Farmacia i me imagine que també tindran ja internet. Cuan dic internet parlem de velocitats entre 4 i 8 MG de baixada, depenent de la quantitat de gent que se conecte a la vegada.
Jo me estic intalant un antena, i me he donat d'alta en el casal de cultura d'Atzeneta per a poder tindre internet (nomes 32€ al any), i pareix que funcione prou be. El diumenge pasat anae a uns impresionats 8,2MG.

L'ajuntament de Benafigos me va informar de que la idea que tenen es de donar ells les altes a internet de forma gratuita als veïns del poble, algo que serie molt d'agraïr, pero que no saben cuan ho podran tenir preparat (2,4, 6 mesos o 1 any)... Aixina que demoment la millor opció es instalarse una anteneta i donarse d'alta en el casal d'Atzeneta.
Lo de instalar l'antena ni ha que tindre en compte que ni ha que agafar la senyal de l'antena de l'ajuntament, es a dir, visió directa amb l'ajuntament. Aquest tema està pendent de que instalen un repetidor per a que donen mes cobertura al poble, per que per exemple del bar Ca Felipo no agafe la senyal de l'antena de l'ajuntament. Jo tinc antenes i si algú vol probar si te cobertura o no que me digue algo i ja ho mirarem... Les antenes jo les puc conseguir per uns 60€, mes cable i si voleu un router wifi (20-30€) per a no pasar cables per tota la casa, l'instalacio pot eixir per 100-110€ mes o menys.

Ale pues...

Muchos buscan la felicidad como otros buscan su sombrero, lo llevan puesto y no se dan cuenta...

Desconnectat Víctor

• www.soldepico.com
  • Membre del PIB
  • Membre del P.I.B.
Xarxa lliure (guifi.net)
« Respondre #14 el: 09 de Agost de 2011, 11:10:28 »
Ja fa temps va eixir esta noticia de Guifi.net que explique la situació de guifi.net a Castelló...

http://guifi.net/files/NP-guifi-levante-101222.jpg

En Benafigos ja ni han 13/14 usuaris operatius i 2 o 3 més en projecte...

En la Resposta ràpida pots utilitzar BBC i emoticones com ho faries en un missatge normal, però d'una manera més convenient.

Atenció: en aquest tema no s'han enviat missatges al menys des de 120 dies.
Encara que estiguis segur de que vols respondre, si us plau considera començar un nou tema.

Nom: Correu:
Verificació:
Escriu les lletres mostrats en el dibuix
Escoltar les lletres / Sol.licitar una altra imatge
Escriu les lletres mostrats en el dibuix:
De quin poble som? ¿De qué pueblo somos?:
Escriu el mil en xifres. Escribe el mil con números.: