Autor Tema: BENAFIGOS 2.0  (Llegit 4040 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat milhomens

• Membre del PIB
  • Missatges: 540
  • Gènere: Masculí
  • Membre del P.I.B. i en contra del Pla Eolic
BENAFIGOS 2.0
« el: 28 de Maig de 2012, 14:56:55 »
Primer de tot, vaja per davant,  voldria demanar-li disculpes a “Benafiguina” si pot ser, les meves paraules van sonar a atac personal… res més lluny de la realitat. Simplement, com no sé qui eres i utilitzes l’anonimat per atacar (la forma més covard  de fer mal, típica de les costums del poble), vaig voler ficar damunt la taula un atac contra tots eixos que pensen i fan mal de la mateixa manera que va fer Benafiguina. Uns ho fan al foro, altres, pels carrers i corrillos del poble…però tots, amb la mateixa part de culpa i d’irresponsabilitat. I així, obrir també un debat sobre les opinions i pensaments d’avui dia de la ciutadania del poble. Jo crec que la primera part ja l’he complida ja que amb 120 lectures del POST-IT BENAFIGOS en 5 dies hem sacsejat el foro i hem obert per mitja de la polèmica un debat nou. Si tots opinem i ho fem des del sentit comú i la crítica constructiva, només li farem be a Benafigos.

No sé que creu la gent que pot esperar… igual pensen que ara per que estiguen el PP nigarem gossos en llonganisses a Benafigos… però que no heu vist el que ens envolta a hores d’ara? No veeu la que ens esta caient? No vos adoneu que hi ha un duro ni ací ni per a Madrid? No vos adoneu que farem molt si salvem el centre de Salut 24 h d’Atzeneta o si fiquem al poble al dia de pagaments?  Pareix mentida que desprès de no sé quans anys sense que es faça absolutament res al poble, ara tenim que exigir per obra i gràcia de Déu que en el primer any es complisca al 100% el programa del PP. Jo es que no m’explique on estaven eixos tant crítics amb els anteriors Ajuntaments... encara els esperem... que fins que no vam estar contra les cordes i siguent una vergonya Provincial ací ningú va mourer un dit i molts ni així...només encara riure dels que denunciàvem... i als fets em remeteisc,  i ara reclamen responsabilitats a aquest nou ajuntament? Hi ha que ser HIPÒCRITES i sobre tot MALES PERSONES. Gent, que només s’ha dedicat a fer mal i més mal a tots els veïns que ha pogut i fins i tot al mateix conjunt general del poble de Benafigos i ara se’ns presenten com els salvadors i els crítics... ara si.. darrere  son molt valents però a la cara només fan el paperot de FALS i de donar abraçades i bessitos i dir lo be que ho estant fent.  HIPÒCRITES.

Per si algú encara no s’ha enterat el poble fins fa un any estava a l’U.V.I., amb COMA i en estat crític... ara al menys, ja hem eixit del COMA i pareix que el malalt evoluciona favorablement... això si, molt poc a poc i seguint, per suposat a l’ U.V.I..  Qui no vullga vorer una gran milloria al poble es que esta cec o simplement com hem dit abans es una MALA PERSONA.

La critica destructiva (sense cap raonament ni cap explicació) no deu de cabrer en aquests moments dins del nostre poble. Ja tenim prou amb el passat... algun dia deurem de mirar cap endavant i tirar tots del mateix carro si volem salvar el poble. La gent  que només ens vol ficar buscalls a les rodes ens sobre a aquest poble. Ara, benvinguda tota la critica constructiva i tota l’aportació d’idees per salvar Benafigos. Perque entre altres, la critica des del raonament i el sentit comú crec que només pot fer bé al poble.
Crec, que un ajuntament d’un poble tan menut com el nostre, el més important, es que solucione els problemes i gestions habituals com  en qualsevol comunitat per tirar endavant el dia a dia. Em refereisc  al que podem anomenar “FER PAPERS”. Fins ara, qualsevol que haja tingut que tocar l’ajuntament per qualsevol paper, només sap ell el que ha tingut que patir i rogar. Ara al menys, el funcionament crec es bo o molt bo i anem millorant. La realitat a dia d’avui ens diu que a qualsevol vei l’escoltaran i l’intentaran ajudar tot el més rapit que es puga i sempre dins la legalitat que també ens fee falta. Deixar les conveniències per actuar igual per a tots. I eixe canvi a l’ajuntament també hi ha que valorar-lo i agrair-lo i sobre tot tindreu en conter.

Però a nosaltres ens ha passat, com sempre durant els últims anys, que arribem tard a tots els llocs. Els últims 15 anys que s’han menejat diners per a parar un tren, a nosaltres, per bobos, no ens ha tocat ni un €... només tenim que mirar els pobles del nostre costat.... I això no es culpa de cap ajuntament...  es culpa de lo BOBOS que som i hem sigut sempre. Cosa que deurem de meditar i reflexionar en el futur. I justet, ens hem decidit a donar el pas històric del canvi quan li hem vist les orelles al llop... però com he dit abans, hem fet tard. Ara no queda ja res per xuplar... ja ho han xuplat tot... i a nosaltres, ara, només ens queden per xuplar pedres. 
Així que actuar i riure del programa del PP al poble crec que es de mal gust, més que res per que en l’actual situació econòmica que ens toca patir i viurer, al menys, com ja vaig dir, desprès de 34 anys de DICTADURA deuríem de deixar treballar durant 4 anys a vorer on poden arribar. I altra cosa, no li desitje ni al pitjor enemic, entrar a un ajuntament com estava el de Benafigos... tenim que ser justs i carregar-mos a les esquenes la part de culpa que tenim tots i cadascun dels veïns.

Es més per riure d’un programa electoral, hi ha que vorer el passat i també riure i criticar els anteriors programes del PSOE al poble i vorer si algú sap o coneix que s’haja complit un sol punt d’aquestos programes “CÒMICS” per no dir altra paraula. Quan jo  encara era un xiquet ja s’escoltava  a la presentació de les festes....” I també farem la carretera... i la piscina..... i etc etc etc “... la piscina ja era grandet quan van fer aquella espècie de bassa contra la casa gran i de la carretera encara no he vist res de res i ja tinc els meus anys...

Es més, riure d’un programa electoral quan fins i tot el programa del mateix govern central  i l’autonòmic no es pareixen en res al que van presentar a les eleccions no es per a fer broma ni fer mal al poble. Tenim que saber d’on venim, on estem i el dur futur negre com el carbó que ens espere els pròxims anys.

També comentar que si desprès de tots els marrons i totes les il•legalitats que s’han trobat, ara que volen començar de zero, volen fer les coses quan més legals millors en tots els sentits, que per altra part es lo normal i el que hi ha que fer , també els volen donar canya per voler fer les coses dins la llei.... jo es que ja no se ni que pensar....  En que quedem?  Que si que sabem el que volem? 
En només 1 any sigut capassos de ficar la piscina legal, els contractes de l’ajuntament legals, el PAMER va treballar més gent que mai i li va donar un jornal a molts veïns del poble i es va fer més faena que en tota l’historia,....  Això també ho tindrem que agrair no? Però de les coses bones, a este poble misteriosament, mai ningú diu res... No he vist encara cap missatge ni conversa de gratitud per fer les coses en estos sentits tant be com es van fer l’any passat.  Quin misteri tu... així es Benafigos per molt que quan ens ho diuen ens sente mal.

Respecte a l’actual situació del poble, igual em vaig passar en Benafiguina i igual ha estat ficà en alguna que altra associació i treballant i donat la cara. Però com no se qui eres no puc tampoc valorar la teva aportació altruista al poble... Així que et vaig ficar també dins d’eixe sac de “mig-veïns” que parlen molt de boqueta però que ningú mai els ha vist agatxar l’esquena per el poble. I mira que hi ha gent dins d’eixe sac... jo diria que inclòs arriben a ser plaga. Així també amb aquestes paraules pretenia arribar a la gent per recordar-los que la Comissió de festes  igual que les diferents associacions culturals, necessiten gent amb ganes d’ajudar i de treballar que al fi i al cap repercuteix en el poble i en el seu funcionament social, cultural, festiu i emocional. 

Per anar ja finalitzant, no puc deixar de comentar el tema tant important, al parèixer, per molts, del BAR. Jo sense dubte, també recolze que si es un tema tant important per al funcionament i futur de Benafigos que s’obrisque. Es més em conste que les coses s’han fet be i millor que es faran i segurament en un futur no molt llunyà es tornarà a obrir de la forma i manera que haguera tingut que estar sempre obert.  Però si algú vol més informació o està interessat, el que deu de fer es anar a l’ajuntament a vorer com està la cosa. Però em pareix de molt molt mal gust eixe atac com si fora la cosa més important del mon i amb ganes de punxar-me front a l’ajuntament. No ho aconseguiran. Jo estic molt tranquil i se on tinc que estar. I torne a repetir, jo també estic totalment a favor i ni tinc ni que fer res ni dir res al respecte.  Es més, ojalà demà mateixa obriren 2-3 negocis més al poble. OJALÀ!!! Ací els esperem en les mans obertes... 

Igual es que jo estic equivocat en tot... per això espere les vostres opinions i comentaris al respecte... però tenim que recordar que “TENIM EL QUE ENS MEREIXEM... NI MÉS NI MENYS” i que l’actual situació de dessastre  que tenim al poble (teniem, ara per sort baix el meu punt de vista com ja he explicat la cosa està molt millor), ES CULPA DE TOTS I CASDASCÚ DE NOSALTRES.

Salut i Força.

SOLIDARI AMB IRAK, PALESTINA I AFGANISTAN -- PAREM L'OCUPACIÓ!!! -- CUBA LLIURE!!!

Desconnectat Pere Escobar Solsona

• Membre del P.I.B.
  • Membre del PIB
  • Missatges: 1.393
  • Membre del P.I.B.
    • Opiniones inexpertas
BENAFIGOS 0.0
« Respondre #1 el: 30 de Maig de 2012, 23:47:42 »
Benafigos 0.0

Doncs jo no m'entretindré ni en el passat ni el present del què hage passat o estigue passant a l'Ajuntament de Benafigos, perquè el futur que ens espera és tant negre com a poble que, quan arribe, tot això ens farà una risa que te cagues.

A Octubre ja ho vaig comentar ací mateix com un risc; amb el nou Pla Nacional de Reformes 2012 que ha enviat el nostre estimat Govern a Brussel·les, el risc és ja una realitat irreversible (pàgina 95 d'eixe Pla que he enllaçat abans):

«2º. Agrupación de municipios

Las competencias se estratificarán por tramos de población, lo que facilitará la agrupación de municipios, de modo que sólo tengan esta consideración los que alcancen un umbral determinado de población.»

Així que com que tenim el que ens mereixem (perquè els espanyols hem votat economia i no societat), Benafigos serà un d'eixos pobles que no són rendibles econòmicament i que passarà a ser un mas o una pedania, potser amb dret (o no, que això ja ho veurem) a algun representant a l'Ajuntament del poble que legalment puga mantindre la consideració de municipi.

Per tant, ja podem anar pensant amb quins pobles volem juntar-nos, de quina manera volem mantindre o no algun tipus d'autonomia democràtica i com volem organitzar-nos internament com a mas o com a pedania per a fer efectives les nostres necessitats bàsiques com a tals.

¿I quant de temps tenim? Doncs, com a màxim, fins 2020 (és a dir, menys de 8 anys), que és el termini que el Pla Nacional de Reformes 2012 es posa per a la modernització i racionalització de les administracions públiques espanyoles.

Al Pla no es donen moltes pistes, així que haurem d'esperar a que publiquen per sorpresa algun Reial Decret al BOE amb els detalls de la reorganització municipal; s'està parlant als medis de comunicació de 5.000 habitants, així que sobre eixa xifra hauríem de començar a treballar.

¿Volíem PP? Doncs tenim PP, però ja no tenim poble. Au, a reflexionar i a pensar en un futur com a mas.

(Ah, i a esta última línia no m'estic referint al PP del poble, que prou tindran en explicar o justificar als veïns què vol dir açò que acabo de posar ací).

(I un altre ¡ah! S'ha acabat el conflicte amb Vistabella per la Vall d'Usera. Algun avantatge havia de tindre deixar de ser poble).
« Darrera modificació: 31 de Maig de 2012, 00:03:32 per Pere Escobar Solsona »
Nosotros somos seres racionales...
...de los que toman las raciones en los bares.

Desconnectat Jove_Bns

• Sense la L, però inexpert encara
  • **
  • Missatges: 20
Re:BENAFIGOS 2.0
« Respondre #2 el: 09 de Juny de 2012, 12:13:16 »
Benafigos 0.0

Doncs jo no m'entretindré ni en el passat ni el present del què hage passat o estigue passant a l'Ajuntament de Benafigos, perquè el futur que ens espera és tant negre com a poble que, quan arribe, tot això ens farà una risa que te cagues.

A Octubre ja ho vaig comentar ací mateix com un risc; amb el nou Pla Nacional de Reformes 2012 que ha enviat el nostre estimat Govern a Brussel·les, el risc és ja una realitat irreversible (pàgina 95 d'eixe Pla que he enllaçat abans):

«2º. Agrupación de municipios

Las competencias se estratificarán por tramos de población, lo que facilitará la agrupación de municipios, de modo que sólo tengan esta consideración los que alcancen un umbral determinado de población.»

Així que com que tenim el que ens mereixem (perquè els espanyols hem votat economia i no societat), Benafigos serà un d'eixos pobles que no són rendibles econòmicament i que passarà a ser un mas o una pedania, potser amb dret (o no, que això ja ho veurem) a algun representant a l'Ajuntament del poble que legalment puga mantindre la consideració de municipi.

Per tant, ja podem anar pensant amb quins pobles volem juntar-nos, de quina manera volem mantindre o no algun tipus d'autonomia democràtica i com volem organitzar-nos internament com a mas o com a pedania per a fer efectives les nostres necessitats bàsiques com a tals.

¿I quant de temps tenim? Doncs, com a màxim, fins 2020 (és a dir, menys de 8 anys), que és el termini que el Pla Nacional de Reformes 2012 es posa per a la modernització i racionalització de les administracions públiques espanyoles.

Al Pla no es donen moltes pistes, així que haurem d'esperar a que publiquen per sorpresa algun Reial Decret al BOE amb els detalls de la reorganització municipal; s'està parlant als medis de comunicació de 5.000 habitants, així que sobre eixa xifra hauríem de començar a treballar.

¿Volíem PP? Doncs tenim PP, però ja no tenim poble. Au, a reflexionar i a pensar en un futur com a mas.

(Ah, i a esta última línia no m'estic referint al PP del poble, que prou tindran en explicar o justificar als veïns què vol dir açò que acabo de posar ací).

(I un altre ¡ah! S'ha acabat el conflicte amb Vistabella per la Vall d'Usera. Algun avantatge havia de tindre deixar de ser poble).

Mira que habia escoltat algo de aço, Cuant entre en vigor esta ley de la unio europea estem bons ni res i la que se armara per alla dal...

Desconnectat Pere Escobar Solsona

• Membre del P.I.B.
  • Membre del PIB
  • Missatges: 1.393
  • Membre del P.I.B.
    • Opiniones inexpertas
« Respondre #3 el: 09 de Juny de 2012, 23:48:12 »
Mira que habia escoltat algo de aço, Cuant entre en vigor esta ley de la unio europea estem bons ni res i la que se armara per alla dal...

Eixa llei no és de la Unió Europea. El nostre govern (el de Madrid) li ha dit a la Unió Europea que pense reduïr el dèficit públic aprovant eixa llei.
Nosotros somos seres racionales...
...de los que toman las raciones en los bares.

Desconnectat Raquel Escobar Solsona

• Membre del PIB
  • Missatges: 66
  • Gènere: Femení
« Respondre #4 el: 14 de Juny de 2012, 14:28:42 »
La llei 8/2010 de règim local de la Comunitat valenciana ja contempla eixa possibilitat, només han d'aplicar-la, encara que falta aprovar el reglament d'aquesta llei, que dirà el procediment.

En la Resposta ràpida pots utilitzar BBC i emoticones com ho faries en un missatge normal, però d'una manera més convenient.

Atenció: en aquest tema no s'han enviat missatges al menys des de 120 dies.
Encara que estiguis segur de que vols respondre, si us plau considera començar un nou tema.

Nom: Correu:
Verificació:
Escriu les lletres mostrats en el dibuix
Escoltar les lletres / Sol.licitar una altra imatge
Escriu les lletres mostrats en el dibuix:
De quin poble som? ¿De qué pueblo somos?:
Escriu el mil en xifres. Escribe el mil con números.: