Autor Tema: benafigos  (Llegit 2336 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat benafiguina

• Expert
  • Missatges: 41
benafigos
« el: 21 de Maig de 2012, 17:25:27 »
Creo que hará un año del cambio de ayuntamiento de Benafigos, segun el gran programa que tenia el PP si ganaba era que se iba a cambiar el pueblo como nadie se lo iba a imaginar, hasta la fecha bajo mi modesta opinion aun no hemos visto nada de nada de lo prometido, los afines diran que es mentira, pero a los hechos me remito, el pintar y arreglar el deposito,las obras de la piscina que siguen siendo minimas, las dos calles (creo que esto era de la anterior legislatura), , hay muchas cosas importantes y no salir en la prensa con fotografias ( del famoso ordenador reciclado), el plan de purines, la tasa de terrazas, PARA CUANDO LA APERTURA DEL OTRO BAR, ¿se seguira este año no sacando oferta publica para la futura terraza de la plaza?, La pista de la Ortisella para cuando?, se arreglara la carretera despues de pasar el RALLY?, no quiero extenderme mas. espero que las promesas se cumplan y no nos vengan vendiendo cosas que despues no se cumplen.

Desconnectat milhomens

• Membre del PIB
  • Missatges: 540
  • Gènere: Masculí
  • Membre del P.I.B. i en contra del Pla Eolic
Re:benafigos
« Respondre #1 el: 22 de Maig de 2012, 17:38:07 »
Benafiguina va dir : “Creo que hará un año del cambio de ayuntamiento de Benafigos, segun el gran programa que tenia el PP si ganaba era que se iba a cambiar el pueblo como nadie se lo iba a imaginar, hasta la fecha bajo mi modesta opinion aun no hemos visto nada de nada de lo prometido, los afines diran que es mentira, pero a los hechos me remito,”

Estimada Benafiguina, pot ser tingues algo o molta raó…no soc qui per a jutjar la teva opinió al respecte però només dir-te que per a be o per a mal les legislatures duren 4 anys i com a bons demòcrates deurem d’esperar al final del seu mandat per a poder fer valoracions al respecte. Després de 34 anys de dictadura al nostre ajuntament (sense plenos, sense pressupost, sense comptes, sense DEMOCRÀCIA, AMB PARTIDISME, AMB AMIGUISME, AMB OBSCURANTISME, sense informació al veïnat, ..... crec que l’actual Ajuntament es mereix 4 anys de respecte front als 34 de DICTADURA que hem tingut. Es només la meva opinió... però amb tota l’informació que tens del poble BENAFIGUINA, deuries de saber que la situació que s’han trobat a l’ajuntament no es que sigue roïna, es que es patètica. No hi ha per on agarrar els contes, els pressuposts, o el desastre de documentació. I també això hi ha que valorar-lo... ficar al dia al poble en documentació i intentar sanetjar els comptes es i deu de ser prioritari i crec que es el que s’està fent. I si ho aconsegueixen... per a mí ja serà més que suficient.

Per sort, puc expressar-me amb total llibertat ja que tothom que em coneix sap quins son els meus ideals i els meus pensaments polítics. No tinc res que amagar. Per desgracia, de tu no sabem res. I ja que tant et preocupa la salut de Benafigos i tot allò que ens envolta i tant preocupada estàs per l’actual situació i tant pareix ser que vols ajudar a millorar el nostre poble, seria bo en estos moments que donares la cara tant BENAFIGUINA que eres o dius ser ja que la teva aportació amb idees renovades podria sumar a millorar l’actual situació que ens toca viure als veïns que estem tots el dies al poble i no d’aquells que només pugen a festes a emborratxar-se i a criticar i que normalment es la disfressa que tenen molts de dir que son de Benafigos durant una setmana i desprès reneguen del poble que els va vorer nàixer, créixer i sobre tot d’on van viure i morir els seus avantpassats. VERGONYA deurien de tindre molts.  Tens tot el dret de romandre en l’anonimat ja que també es saludable però et tinc que dir que tots els que hem donat canya i hem lluitat per el poble o hem fet a cara descoberta i ja veus les conseqüències que molts hem patit... entre ells jo o el mateix PERE, ... que només ens falta que ens  pengen de l’Om de la plaça MAJOR per a congratulació de molta gent tal i com s’actuava a l’Edat Mitjana. ARA, també et tinc que dir que a tots eixos que els agradaria vorem penjat, encara els esperem el POBLE de  BENAFIGOS....com a tu BENAFIGUINA, encara t’esperem.... ja que  no se’ls coneix cap ajuda altruista ni cap càrrec en cap associació de les existents dins del poble. Només FIGURAR i CRITICAR a tothom que hagué estat per davant en alguna cosa. Però NO HAN PEGAT PALO A L’AIGUA per el POBLE en la seva vida. I això també va per tu, ja que estic totalment convençut que si hagueres lluitat i esforçat i hagueres perdut diners i temps per BENAFIGOS de la teva butxaca com molts hem fet no tindries valor per a escriure el que has escrit. Els bous de la barrera son molt bonics...el problema be quan tens que estar dins la plaça i tens que torejar. APLICAT EL CUENTO.

BENAFIGUINA va dir: “ el pintar y arreglar el deposito,las obras de la piscina que siguen siendo minimas, las dos calles (creo que esto era de la anterior legislatura), , hay muchas cosas importantes y no salir en la prensa con fotografias ( del famoso ordenador reciclado), el plan de purines, la tasa de terrazas”

Tu mateixa, entre altres, el 04/12/2009 en un missatge en aquest forum vas dir que un dels problemas greus es el de l’aigua i textualmente dius que “HAY QUE LIMPIAR EL DEPÓSITO”. Si ara ho critiques o no creus que haje sigut un be per al poble o un pas cap endavant es que ni tu mateix saps el que vols per al nostre poble. Només et diré, tant critica que eres o vas ser amb el problema de l’aigua,que  desde que ha entrat este ajuntament, l’aigua no ens ha faltat. O siga que per eixa part hi ha una milloria respecte als ultims 15 anys evident i probada i que hi ha que reconeixer i sobre tot agraïr.

Cert es, lo dels carrers. Que ja eren ajudes aprobades de l’anterior legislatura. Lo de la Piscina, et tinc que dir que no disposso d’informació probada per a manifestar-me al respecte o no la vullc fer publica... Si que tinc que dir, perque entre altres es VOX POPULI, que les ajudes per a finalitzar la Plaça Esglèsia i la Font, desde fa 3 anys, li les deuen a l’empressa contratista. I ara pareix que eixe deute, amb lo de la piscina es mig-solucionarà. O siga, que les obres de la Piscina directa o indirectament van a solucionar algun que altre deute que no es poca cosa.

Eixir en la premsa per alguna cosa bona només fa be al poble. Pot ser no siga la millor imatge, però eixir sempre amb desgràcies i coses roïnes del poble es molt i molt pitjor. Tindràs que elegir entre desgracies o beneficis o lleis que regulen el funcionament democràtic del poble que fee més de 20 anys que no s’aprobaba cap de forma legal i en plenari. Jo em quede en lo segon. I tu Benafiguina?

BENAFIGUINA va dir “PARA CUANDO LA APERTURA DEL OTRO BAR, ¿se seguira este año no sacando oferta publica para la futura terraza de la plaza?”

Dona, l’altre bar et refereixes al de Bienvenida no? Perque no conec altre bar legal al poble. Ja ho dius en el teu escrit el 26/07/2010... “hay que abrir el otro bar sin miedo” Igual et refereixes al Bar les Eres, eixe bar ilegal i alegal. I et diré que sense temó no s’obri cap negoci...els negoscis s’obrin amb legalitat.  Només et diré que fins l’any passat l’edifici de la CASA GRAN constava a tots els efectes legals com a SOLAR. O SIGA, QUE NO HI HA CAP CONSTRUCCIÓ EN EIXE LLOC QUE OCUPA LA CASA GRAN. O siga que fa 30 anys que esta fet l’edifici i ni estava registrat ni res paregut i més el negoci que estava dins d’eixe edifici. No hi ha cap factura de lloguer, de llum o d’ aigua registrada.... tu creus que es normal? Com pots dir que es té  que obrir un bar que no existeix a cap efecte legal?
En un escrit a este foro el 18/12/2009 DEMANES TRANSPARÈNCIA A L’AJUNTAMENT. Més transparència que en la terrassa impossible... ja que això si que em  toca directament a mí. Et prego que avans de dir burrades, bajes a l’ajuntament que per sort, ara si que es transparent i t’ho explicaran tot i si vols, crec que et facilitaran l’informació al respecte per a que vejes que no hi ha res d’ilegal. Es més, si fora ilegal amb les ganes que em tenen molts ja estaria a la presó d’això si que pots estar segura. Sense anar més lluny, l’any passat algú ja em va enviar a la Guardia Civil a la Terrassa... això ho sabies?... T’esforçes per el poble i ja veus com t’ho paguen...

En resum, que et convide avans de xarrar sense informació com es tipic i tradicional al poble, a que et persones a l’ajuntament i demanes baix els preceptes legals el perque no s’ha obert l’altre bar ni té pinta d’obrir-se en un temps, que demanes tota l’informació referent a la Terrassa, i tot allò del que et vullgues informar. T’ho prego... informa’t avans de tornar a xarrar: a més a més tens  tot el dret i altra cosa no sé però aquest ajuntament al menys dona la cara i les pertinents explicacions. Jo sense anar més lluny vaig tindre que fer molts i molts papers i fer molts i molts viatges i gastar-me molts i molts diners en adbocats per a conseguir informació amb l’anterior ajuntament i que per supost no estic dispossat a compartir publicament amb tu. Informa’t primer i et convide a que despres amb objectivitat ho exposses tot publicament ací.

Però el que més em xoca es que misteriosament... si que se t’oblida la concesió ilegal  de la piscina dels últims 20 anys i dels càrrecs publics interins del poble en la teva parafernalia..... uy uy uy.... que se te veu el plumero!!!!!!!!! Dime con quien vas i te dire quien eres BENAFIGUINA!!!!!!   

BENAFIGUINA va dir:”La pista de la Ortisella para cuando?, se arreglara la carretera despues de pasar el RALLY?”no quiero extenderme mas. espero que las promesas se cumplan y no nos vengan vendiendo cosas que despues no se cumplen”.

Xae Benafiguina... si que tens preocupacions si... despres de passar el rally  hi ha que arreglar la pista.... fa 20 anys que ho esperem igual que la de l’Ortisella i hi ha que arreglar-lo tot en el primer any  de l’actual Ajuntament... no demanes massa? Tu mateixa. I si no tens el programa del PP de Benafigos o no t’he las llegit es el teu problema però del Bar les Eres... el teu cavall de batalla (ho has ficat i tot en majuscules per a que ressalte) no diu res de res.... no serà..... serà.... que tens algun que altre interés ocult en el teu discurs.... ay ay ay....

Salut i força.

SOLIDARI AMB IRAK, PALESTINA I AFGANISTAN -- PAREM L'OCUPACIÓ!!! -- CUBA LLIURE!!!

En la Resposta ràpida pots utilitzar BBC i emoticones com ho faries en un missatge normal, però d'una manera més convenient.

Atenció: en aquest tema no s'han enviat missatges al menys des de 120 dies.
Encara que estiguis segur de que vols respondre, si us plau considera començar un nou tema.

Nom: Correu:
Verificació:
Escriu les lletres mostrats en el dibuix
Escoltar les lletres / Sol.licitar una altra imatge
Escriu les lletres mostrats en el dibuix:
De quin poble som? ¿De qué pueblo somos?:
Escriu el mil en xifres. Escribe el mil con números.: